[cycloneslider id="1081"]

PURE BEAUTY / Palepink savo odą

€14.90 EUR

+ 2.50€ siuntimo išlaidos


Galimas suasmeninimas

Ši dovana neturi suasmeninimo pasirinkčių.


Žiūrėti kaip tai veikia...

Turite daugiau klausimų? Rašykite mums info@perso.lt arba tiesiogiai gamintojui TEATOX@perso.lt

Pateikti užsakymą

Kita informacija

Jūsų asmeninis ritualas ir grožis, sklindantis iš vidaus! Ši švelni aromatinė arbata susideda iš rankomis rinktų ingredientų, turi antioksidacinį bei valantį poveikį organizmui. Baltoji arbata, ramunėlės, alyvmedžio lapai ir truputėlis saldžiojo ananaso kiekviename šios arbatos puodelyje suteiks sveiko žvilgesio bei atskleis Jūsų natūralų grožį. Svoris: 50 g.

 

aprašymui-detox4

Visos Pure Beauty „Tikras Grožis“ arbatos sudedamosios dalys: baltoji arbata, ananasas, citrinžolė, dilgėlių lapai, raudonųjų dobilų žiedai, altas, apelsinų žiedai, alyvmedžio lapai, varnalėšų šaknys, ramunelių žiedai.

1.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą.

1.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei jis pats prekių priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

1.3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.

1.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių arba Pirkėjas informuojamas el. paštu apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.

1.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

1.6. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai priklausė nuo pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.

1.7. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis priklauso nuo bendros užsakymo sumos. Detalesnė informacija, susijusi su prekių pristatymu, pateikiama Parduotuvės skyriuje „Pristatymas“.

1.1. Norėdamas grąžinti prekę (išskyrus atvejus, kai prekė patenka į nekeičiamų ir negrąžinamų tinkamos kokybės prekių sąrašą) Pirkėjas turi informuoti Pardavėją kontaktuose nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodydamas visus savo kontaktinius duomenis.

1.2. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė;
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas).